اهدای ۳ هزار و ۳۶۰ بسته تحصیلی به دانش آموزان کم برخوردار دزفولی  

معاون مدیرکل و رییس آموزش و پرورش دزفول گفت: ۳ هزار و ۳۶۰ بسته ورزشی، معیشتی و تحصیلی به دانش آموزان کم برخوردار این شهرستان اهداء شده است.  

امیر ظاهرطحان  در حاشیه اجرای پنجمین مرحله توزیع بسته‌های معیشتی و تحصیلی گفت: ۲ هزار و ۶۰۰ بسته ورزشی، معیشتی و تحصیلی به نیت ۲ هزار و ۶۰۰ شهید دزفول و ۷۶۰ بسته دیگر به نیت شهیدان دانش آموز دزفول در دوران دفاع مقدس، از ابتدای امسال  به همت فرهنگیان دزفول تهیه و به دانش آموزان کم برخوردار و نیازمند شهرستان اهداء شده است.

او ادامه داد: بسته‌های تحصیلی و ورزشی شامل کیف، کفش، توپ ورزشی و نوشت افزار و بسته‌های معیشتی شامل چند قلم کالای اصلی از جمله برنج، روغن، ماکارونی، رب گوجه و حبوبات است.

رییس آموزش و پرورش دزفول گفت: دزفول همواره جزو شهرستان‌های پیشروی استان و کشور در کمک‌های نوع دوستانه فرهنگیان و خیران بوده که این همت‌های بزرگ قابل ستایش است.

 آیین توزیع بسته‌های معیشتی و تحصیلی با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان دزفول و همچنین اعضای شورای آموزش و پرورش دزفول برگزار شد.

حدود ۸۶ هزار دانش آموز در ۴۰۰ فضای ورزشی دزفول مشغول تحصیل هستند و تاکنون ۲۲ مرحله رزمایش همدلی و احسان در مدارس دزفول اجرا شده است.

دزفول با ۷۶۰ شهید، بیشترین آمار شهدای دانش آموز را در کشور دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.